Запитання та відповіді
ЯКІ УМОВИ ДОСТАВКИ 33 ХВИЛИНИ?
Доставка 33 хвилини поширюються виключно на доставку піци, і полягає в наступних умовах: якщо адреса доставки перебуває в зеленій зоні, а час доставки перевищить 33 хвилини з моменту підтвердження замовлення, ви маєте право на отримання сертифіката Happy Card на безкоштовну піцу “Капрічоза”. Цим сертифікатом ви можете скористатися при наступному замовленні піци, протягом терміну зазначеного в ньому. Доставка 33 хвилини поширюється на всі товари, окрім меню “Суші”, так як їх виготовлення і доставка фізично не входять в зазначені часові рамки. Тому умови припиняють свою дію, якщо в замовленні окрім піц, вказані товари з категорії “Суші”. Але якщо запізнення займе більше 59 хвилин, і в замовленні окрім піц, вказані і товари з категорії “Суші” – сертифікат видається, в тому числі.
*Важливо: сертифікат дійсний тільки при наявності чека на замовлення, з яким його видали.
ЯК ЗРОБИТИ ОНЛАЙН ЗАМОВЛЕННЯ ЧЕРЕЗ САЙТ?
Після того як ви оберете ваші товари і натисните кнопку “В кошик”, у верхній правій частині сторінки в кошику ви побачите кількість доданих товарів. Далі натисніть на кошик. У вкладці ви побачите додані товари, і зможете додати їх кількість, або їх видалити. Під списком розташована кнопка “Оформити Замовлення”. Натиснувши на неї, ви потрапите на сторінку для введення адреси доставки і особистих даних. Вкажіть адресу доставки, спосіб оплати і заповніть обов’язкові поля на сторінці. Після натисніть кнопку “Підтвердити замовлення”. Ваше замовлення миттєво потрапить в службу доставки, і наші оператори зв’яжуться з вами для його підтвердження.
ЯК Я ДІЗНАЮСЯ, ЩО СЛУЖБА ДОСТАВКИ ОТРИМАЛА МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ ОНЛАЙН?
Коли ви зробите онлайн замовлення, на вашу електронну адресу прийде підтвердження про те, що ваше замовлення було відправлено. А оператор служби доставки зробить дзвінок на вказаний вами номер для підтвердження вашого замовлення. Після успішного підтвердження, замовлення відразу ж почнуть готувати (крім випадків з попередніми замовленнями). Якщо ви хочете отримати більше інформації про ваше замовлення і про його доставку, ви можете зв’язатися з нами за телефонами вказаними на сайті.
*Важливо: підтвердження замовлення може потрапляти в папку СПАМ.
ЧИ МОЖУ Я ПОДИВИТИСЯ МЕНЮ І ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ БЕЗ АВТОРИЗАЦІЇ І СТВОРЕННЯ АКАУНТУ?
Звичайно. Ви можете дивитися меню, опис товарів і ціни без необхідності створення акаунту. Ви також можете зробити замовлення на сайті, не створюючи акаунт, і без реєстрації. Просто заповніть всі необхідні поля на вкладці оформити замовлення, і підтвердіть його.
ЯК Я МОЖУ ПОВІДОМИТИ КУР’ЄРУ, ЩОБ ВІН ПРИВІЗ ДОСТАТНЮ КІЛЬКІСТЬ ГОТІВКИ ДЛЯ РЕШТИ, КОЛИ ВІН ДОСТАВИТЬ МЕНІ ЗАМОВЛЕННЯ?
Під час заповнення даних для замовлення, ви можете повідомити про це в розділі “Коментар, промокод”, наприклад, так: “потрібна решта з 500 грн”. Також наші оператори уточнюють цю інформацію при підтвердженні замовлення.
ЯКІ ВИДИ ОПЛАТИ ДОСТУПНІ КЛІЄНТУ ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ?
Ми надаємо можливість оплатити ваше замовлення онлайн платежем, готівкою, або за допомогою терміналу при доставці. Всі варіанти оплати вказані на сторінці Інфо в меню сайту, і в нижній частині сторінки за посиланням “Оплата”.
МОЖУ Я ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ НА ЗАВТРА АБО БУДЬ-ЯКІ ІНШІ ДЕНЬ?
Так, ви можете зробити замовлення на певну дату і час. Для цього, в момент оформлення замовлення на сторінці для введення особистих даних в розділі “Коментар, промокод” введіть слово “Передзамовлення” і вкажіть необхідну дату і час доставки.
ЩО ТАКЕ ХЕППІ КАРТА І ЯК НЕЮ СКОРИСТАТИСЯ?
Happy Card або Подарунковий сертифікат видається в разі, якщо час доставки у зеленій зоні перевищить 33 хвилини з моменту підтвердження замовлення піци. А також, якщо час доставки перевищить 59 хвилин за умови, що в замовленні крім піци були вказані ще й роли. Відлік часу при замовленні починається відразу після закінчення розмови з оператором – з моменту підтвердження замовлення. Цей сертифікат надає можливість отримати безкоштовну піцу “Капрічоза” при наступному замовленні піци. Обов’язковою умовою для отримання безкоштовної піци, є наявність чека від попереднього замовлення, при якому був виданий сертифікат.
ЧИ МОЖУ Я ПОЄДНУВАТИ ПОДАРУНКОВИЙ СЕРТИФІКАТ З ІНШИМИ АКЦІЯМИ?
Так, ви можете поєднувати подарунковий сертифікат з іншими акціями. Тобто ви можете отримати безкоштовну піцу по Хеппи карті за попереднє замовлення, але не можна отримати акційну знижку підсумовуючи безкоштовну піцу в чеку. Тобто під умови акції підпадають тільки товари з вказаною (не «0″ -вю) вартістю в чеку.
ЯК ПАРАЦЮЄ ПРОМОКОД НА АКЦІЮ ВДАЛИЙ ПОНЕДІЛОК?
Щопонеділка, ви можете отримати подарунок до замовлення від Starwood, “спіймавши” його на сайті. Спіймавши подарунок, ви можете отримати його при наступному замовленні, вказавши оператору промокод, який був вам надано після заповнення даних. Також промокод дублюється відправкою на електронну пошту (якщо не прийшов лист, перевірте папку “СПАМ”).
* Важливо! Промокод можна використовувати тільки 1 раз і тільки в день виграшу, на наступний понеділок промокод не переноситься.
До одного замовлення можна використовувати тільки один промокод.
Подарунок додається в чек з вартістю 1 гривня.
ЯКІ УМОВИ АКЦІЇ ШАЛЕНА СЕРЕДА?
Акція “Шалена середа” передбачає знижку -50% на кожну другу піцу в чеку з меншою вартістю. Пропозиція діє виключно по середах, з 11:00 до 24:00
* Під умови акції підпадають тільки товари з вказаною вартістю в чеку. Якщо у вас є подарунковий сертифікат, ви також можете скористатися ним при замовленні, але безкоштовна піца не підсумовується в чеку.
ЯКІ УМОВИ АКЦІЇ ЩАСЛИВИЙ ВІВТОРОК?
Акція передбачає знижку -50% на кожний другий рол або сет в чеку з меншою вартістю. Пропозиція діє виключно по вівторках, з 11:00 до 24:00
* Під умови акції підпадають тільки товари з вказаною вартістю в чеку. Подарунковий сертифікат в цій акції не діє, так як поширюється тільки на замовлення піци.